القائمة الرئيسية

الصفحات

رموز ومفاتيح تنشيط doom iptv code تناسب جميع الرسيفرات hd

رموز ومفاتيح تنشيط doom iptv code تناسب جميع الرسيفرات hd
رموز ومفاتيح تنشيط doom iptv code تناسب جميع الرسيفرات hd

 كده الجروب دوت علمهم وخد من كل واحدالف جنيه مصري تخيل انت الرقم اللي جمعوا قد ايه معلم ده طريقه وبعدين جاء بقى الواد يكلمني حكيت له كل حاجه بالتف، doom iptv ،صيل قلت له اصلا هي دي محتاجه تعلم قال لي الطريقه دي بتتباع طريقه تزويد القنوات بتتباع قلت له بتتباع طيب انت اشتريتها كان قال لي بانا جالي زهول والله العظيم ما انا ازاي ازا، doom tv activation code ،ي اللي بيشتري الطريقه دي وافق ان يطلع الرقم هل انت انا انا شخصيا هوافق ان انا ادفع الواحداوالف جنيه عشان يعلمني حاجه هل انا في الصبار المعل لو جيت قلت يا جماعه انا اعلمكم اسرار التدوين من البدايه للنهايه وقلت لكم كل واحد يدفعهتدفعه لو هتدفعوا والله من الصبح اعملها والله لو.



 هتدفعه من الصبح لاعمالها واصلا الحاجه بس هقولها تاني بس لما اخدمن كل واحد تخيلوا ان في ناس بتحاول يعني يعني انا مش عارف اذا كان هو ده نصب، كود تفعيل doom iptv 2024 ، ولا حقيقه بس خلي النخول صادق معاكم حس انها استغلال ونظم لما عمري ما عملتها في قناتي ولا هعملها ليه انا متاكد مليون في المئه كرم وكل الناس اللي فاتحه معانا كل الناس اللي داخله ، doom activation code ،مجال التدوين داخلين عشان برده يكون في باب رزق وباب الرزق ده لسه بيقولوا يا هادي فواحد لسه جاي خطوات ان هو بيقول بسم الله الرحمن الرحيم تبدا تاخذ منه فلوس تسد نفسه لما واحد بيقول لي هعلمك طريقه تزويد قنوات ياسين مساء الفل عليك نورتنا مساء الفل يا ياسين نورت يا معلم ا.

doom iptv activation code 2024


للي انا بتكلم فيه بقول انا لما اروح لكرم يا كرم انا عاوز اتعلم طريقه وانت قلت لي هاتجنيه يا مصطفى انا ساعتها هوديك الثلاثه الف جنيه انت لو ذبحتني مش هديك، doom smarter activation code ،جنيه يا كرم والله لو ذبحتني مش هديك الثلاثه هروح اصرفهم كده هبان ده بالعكس ده انا هعمل بيهم مشروع انت فهمت قصدي فانا لما لما كمل كلامك بشكل عام عشان نكون صراحه مع ب، doom iptv activation code free 2024 ،عض داخلين ليه داخلين علشان يربحوا ده خلينا عشان يتعلموا ويربحوا في النهايه يبقى معاهم مصدر دخل اقوم انا اخذ واحد على جنب وقول له تعالى انا هقول لك على السر وهديك انزل بتاعك في المواقع واشتغلوا اشتغله وخلاص واقول له هاتجنيه مقابل اللي انا علمتك الطريقه وما تقولهاش لحد يقو.



م الشخص يدفع لي انا مش متخيلها ازاي هيدفع لي الاقي الناس دافعه في امثله اللي حكيتها لكم من شويه واحد يدفعالف جنيه مصري علشان حابب يتعلم تزويد قنوات وا، doom iptv code generator ،حد امبارح لا باشمهندس في شخص بعث لنا فلوس يعني قيمهدولار لخدمه تمام كده اه قلت له طيب ماشي الدنيا رابط الموقع بتاعه ابص عليه شويه بصيت عليه ماشي ما تكملش الشهر او ا، كود مجاني doom iptv ،لشهر ونص شهرين تمام كده يا باشمهندس عايزه كده حضرتك فاضي خمس دقائق اتكلم مع حضرتك يوم ما عندكش مانع قال اتفضل رنيت عليه شخصيا كبير في السن ومحترم الموقع محتوى خاصه بالموقع بتاعه من حيث لنهايه الموقع يعني ما فيش حاجه اسمها النهايه يعني عندك ما يوصل.

doom iptv activation code


 لمرحله ان الموقع خلاص جاهز تمام لحضرتك انت بعثت قيمهدولار القيمهدولار يا عم الجسم بص دلوقتي انا هبعت لك الخدمه بتاعتها فعلا اللي حصل ايه بقى والله ا، doom smarter activation code 2024 ،لعظيم ان انا يعني هو طلب مني يعني هو كان متفق معايا الشباب على السعر الخمسه باكلينج خمسه بمبلغ تمام المبلغ ده بسيط انا بدخل من الجروبات الخاصه والخدمات تجاره والخدمات ، كود تفعيل برنامج doom iptv ،الكلام ده يا باشمهندس طيب انت عايز ايه قال لي انا عايز وصيف قلت له من غير رصيد بعد ساعتين يا فندم هتدلع الخدمه علشان على موقع خمسه انه في دلوقتي موضوع الربح من الانترنت في طرق شرعيه وبتفيد الناس ويفيد صاحبها وفي في طرق كثيره جدا ممكن تبقى وباء يعني يعني ممك.



ن تبقى فوضى او ممكن تقضي على سمعه لو بتقدم حاجه مشبوهه او حاجه اي كلام بمقابل كبير فده طبعا حرمانيه من ناحيه قد اول نقطه ومن ناحيه ثانيه كمان ان، doom iptv apk activation code ،ا مستغرب بقول يا جماعه ازاي اللي اتدفعدفع يعني انا بقول انت دلوقتي داخل تعلم تدفع , ان واحد يعلمك وزي الكورسات خلي بالك في كورس مثلا بدولار كورس تعلم مواقع على ريدمي و، كود تفعيل doom iptv 2024 ،كذا منصه ثانيه بدولار طب ليهدولار انا هاخد اوعى علمني ايه مقابل الدولار ده انت لو خليتني عبير سيو مش هتاخد الدولار انتوا معايا في الحته دي يا جماعه ولا لا بتكلم مبالغ في الكورسات وعلى راسنا يا جماعه وكل حاجه بس الارقام كبيره قوي الارقام كبيره لدرجه تخض انا واحد من.

doom iptv code 2024


 الناس لو انا حبيت ان انا اتعلم مجال التدوين نفسي الاقي كرسي يكون سليم دخلت اشتريت كورس بدولار اشتري واستفدت منه اه بس انا لما سمعت الكورس نهار اس، كود تفعيل doom smarter ،ود يا جدعان ده انا الحاجات دي كلها عارفها كل اللي يتقال عارفه وكل الخطوات اللي اتعملت انا عارفها انا دفعتدولار في ايه تخيلوا انا بقول لنفسي انا اشتريت كورسورد بريس عشان اتعلم حاجه معي، يمكن مشاركة أي ملف مع الرسيفر باستخدام الهاتف المحمول حيث يدعم الرسيفر خاصيةDLNA. ،نه انشاء موقع والموافقه عليه ثاني يوم وفعلا اتعمل موقع قدام منه قدام عيني واتقبل ثاني يوم وكل حاجه وورد والطريقه والحاجه حصريه وكل حاجه بس انا عارف الدولار بحس ان هم راحوا هدر فبقول ايه في ناس بقى بتستغل الحتت دي بالنسبه للشغالين اون لاين بشكل عام يد.



ي لك طريقه ياخذ مقابلها كذا زي اللي احنا شرحناهم من شويه ال واحد منهم للراجلالف جنيه عشان نتعلم تزويد ارباح قنوات ووافقوا كلهم والراجل والراجل اخذ ا، فريق الدعم الفنى جاهز لمساعدتك فى اى وقت من خلال خدمة الدردشة المباشرة ،لفلوس بيقول لي انا عايز اشتري الخطه بتاعتك بس مقابل ان انت تركب لي سكرت خاص بي مش يعني المقسم من المشاهدات وبيع المشاهدات والكلام ده ويكون شغال بينظام الاي ان تمام ا، مشاهدة القنوات والأفلام والرياضة والبث التلفزيوني المباشر ،للي هو الذكاء الاصطناعي يسحب البيانات اللي عندها حد مثلا % و دولار دول انت خلال شهر اسبوعيوم قلت له مين فهمك كده بدون ذكر اسمها يعني قالب بتاعي وابيعه بالسعر بسعر يعني مبالغ فلاكير جد والله يعني هو شاف هو هو شاف فيديو شاف فيديو وحب يطبق الطريقه بالظبط ور.

doom iptv code


اح بدا يمشي في المشروع راح يشتري سكريبت بوشويه طب ما اللي يخليك تدفع كده الكلام ده كله ما تدور على مصدر يستاهل الدفع بتكلم عن الناس المبتدئين يا ج، البث التلفزيوني المباشر على هاتفك المحمول ،ماعه يدور على مصدر يستاهل الدفع يعني عندنا مثلا عندنا عندنا عندنا في المحتوى العربي او في المواقع بشكل عام وتبص تلاقي اللي حس انها فعلا مفيده قوي مخبيها وتخيل انه يبيعها يع، تطبيق جديد رائع وممتاز يناسب المشاهدة العائلية ،ني يبيعها يبيعها لبعض الناس زمان زي ما شرحنا من شويه موضوع التزويد وغيره وغيره والامثله طيب المعلومه اللي انا في اكتشفت في المحتوى العربي مش المشكله في المعلومه انا ممكن اديك المعلومه بس انت هتاخدها بشكل ازاي هتاخدها تستفاد بها انت كشخص وفي غيرك ولا تا.



خدها هتبيعها ليه هياخدها بقى كمان يعني مثلا انا دلوقتي اشتريت طريقه هروح اعلمها الناس وابيعنا كمان كنت كذبت يعني كذبت الشخص ده لا هو بيحصل يا ب، أفضل القنوات العربية ،اشمهندس المشكله مش في المعلومه انا ممكن افيدك كده كده انت مش هتضرني اديك المعلومه تفيدك اوجهك ازاي تمشي تمام كده بدل ما انت يعني شخص مبتدئ يعني ما يعرفش اي شيء ي، مجانًا ومجاني ،قول لك ايه ده سعرها مثلا عايز تشترى اقول لك على طريقه تكسبك فلوس قول له قول له بس كام اقول له تبعث لي فيها ايه كم هتبعث لي يعني قيمه الفلوس كام طيب ابعث لك مثلا ايه بيغلوا سعر الخدمه ليه علشان كل ما تغلي سعر سعر الخدمه نفسيا.

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية


 
كود تفعيل الفا iptv سيناتور 999 2024 | مجاني يمنحك سيرفر متتجدد
سوفت راوتر zxhn h168n v3.5 مفتوح لجميع الشركات
سيرفر iptv مجاني لمدة عام 2024 | يحتوي على أكثر من ثلاثين ألف قناة تلفزيونية
renbow tv activation code 2024
افضل ملف قنوات infinity sat 9977 كامل ثابت ومتحرك

تعليقات

التنقل السريع