القائمة الرئيسية

الصفحات

تحديث راوتر فودافون dg8045

تحديث راوتر فودافون dg8045
تحديث راوتر فودافون dg8045

 على فيديوهات وبيدي لك اول دولار اخده كان بعد شهر من موقع ده وانا كنت عاوز اخذ الدولار واشوفه بس مش اكثر ولا اقل يروح لها على البيبان تخيل ده ده كان ، سوفت وير راوتر هواوي dg8045 ،اول موقع اليكسا ماستر اليكسا ماستر ده بقى له اكثر مناوسنه شغال ولحد دلوقتي شغال بس ده قال انت دلوقتي هترضى بالواحد دولار في شهر بنات موقع بيدي عملات رقميه دلوقتي ودلوقتي، تحديث راوتر فودافون dg8045 ، واقول لك على حاجه كمان يا كرم تسويق بالعموله الخاصه بالاستضافات بس اقول لك يا باشمهندس بصراحه عشان نبقى يعني الكلام واضح للناس عشان الناس يعني لسه هتبدا عشان تبدا في حاجه زي كده حطحن بمعنى الكلمه عشان تقدر توصل الحي حتى المتوسطه يا باشمهندس اه محتاج.



 تسويق في الموضوع بصراحه الموضوع ايفليه ومحتاج تسويق كويس قوي يعني انت عارفه انت عاوز تجيب زبون يعني هتدفع ازاي انت تعمل اعلان ممول على، سوفت وير راوتر هواوي dg8045 اتصالات ، فيسبوك اعلان على جوجل ايا كان المهم في النهايه اللي هيجي لك ده هيدفع اه وكل حاجه وهيشتري من خلال بتاعك لكن برده يكون انت مؤهل مش اي حد يشتغله فعلا كيفيه تصميم مو، dg8045 firmware update we ،اقع وانشاء موقع من الصفر تمام كده بالشراء الاستضافه بكل شيء انا برفض ان انا باخذ رابط الخاص باي شركه وادي اعمل له عمليه اشرب منه عارف ليه بحسها يعني ايه يعني انا كده كده واحد مايوق يعني واخد منه سعر خدمتي باشمهندس ايوه الزياده ده ممكن تكون بالنسبه لي حيل كويسه ده .

dg8045 سوفت مفتوح


رز ما فيش مشكله بس انت تعبت بقى واشتغلت جامد او صممته وظبطت الدنيا واديته حاجهكده والله العظيم يا باشمهندس انا برفض ان انا استخدم الرابط الافريق الخا، راوتر dg8045 ،ص بي بالمنصه بتاعتي بالعكس ليه ليه ممكن تستفاد بدل ما تشترك برابط عادي يفيد نفسك عادي اوقفي على فكره يعني كان في عرض من العروض وحضرتك شفته يمكن في الجروب، سوفت راوتر dg8045 ، في بعض كلمتني دخلت على الخاص واطلبت مني ان انا اشيل العرض واعتقد اننا الشغل ما انا عاوز اقول لك هقول لك على حاجه كرم موضوع شغلك انت بالذات في تصميم مواقع والكلام ده كله والخدمات انت بتعامل ربنا قبل اي شيء وبتقدم احسن ما عندك لانه بالنسبه لك للشغل اللي بتقدمه.



 للشخص ده سمعه دلوقتي يا كرم صاحب قناه وبيجي لي ناس كثير جدا ما بعملش لهم خدمات وبقول لهم معلش انا ما عملش خدمات طب ليه ما بقول كده للناس بكل بس، سوفت راوتر فودافون dg8045 ،اطه انا اصاحب قناه لو غلطه واحده عملتها في موقع حد وحظر في مشكله هيلف الصباغه عمل لي كذا انا ما ينفعش اقدم ما ينفعش اشتغل الشغل ده لذلك زي ما بقول لك كده اللي ينفع يشتغ، dg8045 firmware orange ،ل الشغل ده بيعامل ربنا قبل اي شيء وبعدين بتقدم احسن ما عندك علشان صوم عليك يعني صوم عليك ازاي هيجيب لك زبون والثاني مصطفى يعني من حدود ثلاث شهور كده انا ما كنتش بقبل اي خدمات من اي حد تمام المكتب بتاعي ازاي ماشي اي شغل اون لاين كنت ما فيش غير ايه تع.

سوفت وير راوتر هواوي dg8045 فودافون


امله مع الشركات يعني ايه حاجه يستفاد منها يعني رابط عفريت ماركتينج ده مش هيدومني طول عمره وانا الكلام غلط ايوه يعني انا قبل ما اكون مصمم مواقع انا مبرم، تحديث راوتر we dg8045 ،ني شركه عايزه حضرتك تعمله لي طب انا حضرتك انت عارف الكلام ده ايوه ايوه قوال مجانيه بالسر الاصلي بدولار بتكلم حضرتك فيها تمام يعني الوقت اللي عاوز يعمل موقع يرو، تحميل سوفت وير راوتر dg8045 الأصلي ،ح لك هيعمل موقع بكام بوكام بالجنيه على حساب بتاعه ما فيش مشكله يعني تقريباولا حاجه بالظبط بشمهندس والعرض ده لسه عندك لحد دلوقتي شغلي عارفها طبعا انت يعني على حسب برده الاستضافه على حسب اختي لا هو هياخذ بالايميل رجله وهتسلمه كل حاجه ملك ليه الماسنجر بتاع الناس.



 اللي بتكلمني انا ما ليش مشكله مش بتكلم فكده كرم احنا بنتكلم دلوقتي بشكل عام برضو علشان الناس تبقى الناس اللي بتسمعنا مثلا بنقول ايه كرم هو حب مجله ا، سوفت وير راوتر هواوي dg8045 وي ،ضافات حبيبي مجال تصميم مواقع واداره المواقع وخدمات المصغره الخاصه بها وانشائها بالكامل وتصميمها يعني هو حب مجال المجال ده يعني بيدر عليه مال على حسب ربنا رزقه بايه ، تحديث راوتر dg8045 ،مجال ان هو يبقى عنده قناه ويبقى عنده موقع والمواقع هتبقى ناجحه والقناه تبقى ناجحه برده ده مجال من المجالات في ناس تانيه شغاله تسويق في ناس شغاله بتاع دوت ترجمه ترجمه ناجحه برده في ناس شغاله ترجمه يا باشمهندس مصطفى مش مقتنعه بالقيمه اللي انا بقدمها بالسعر اللي ا.

سوفت وير راوتر هواوي dg8045 اورنج


نا بقدمهدولار يعني اقل من الضهر من ثلاثه بقول يا فندم انت ليك حضرتك ان انت تستلم موقعك اذا كان عيني تشوفها قول طب ازاي قول لي بس قول لي ازاي اقول، تحويل راوتر فودافون dg8045 الى we ، لحضرتك دي مش بتاعتك بتاعتي انا المشكله دي يا كرم خلي بالك المشكله دي مش انت مش واقع فيها لوحدك انا دلوقتي انا انا هقول لك على حاجه انا دلوقتي لما بيجي لي اعضاء بصراحه انا اعزله، سوفت وير راوتر فودافون dg8045 ، اعذرهم ليه في ناس جايه لي سمعت سمعت من ناس كثيره جدا اعداد معينه خاصه بلوجر فبيجوا يقولوا لي اعدادات اعداداتك انت غلط يا صبار فبقول لهم ما فيش مشكله لو انا عديتي غلط صح فين واعملوها ابص الاقي ردهم غريب جدا قالوا احنا احتارنا لا انت بتدينا صح ولا غيرنا بي.



دينا اعداد صح ولا غيرك بنروح برده للثالث والرابعه لما بدات اشتغل في مجال التدوين لما رحت اخذت من قناه من غير ذكر اسماء ملف روبوت خاطئ وحطيته، سوفت مفتوح راوتر dg8045 ، في الموقع بتاع ثلاث شهور ماني على الارشفه ملف روبوت خطا من فيديو من فيديوهات اذكر اسم القناه لكن في النهايه ايه اللي حصل معايا وايه اللي جرى اللي جرى ان انا فضلت في خطا ، dg8045 firmware update vodafone ،ثلاث شهور ما اعرفش ايه هو الخطا واروح لقنوات تانيه الاها بتحط حاجات تانيه المهم حصل معايا بالصدفه وجربت ملف روبوت صح ظبط معايا واشتغل اذا معنى الكلام ده برده ان انا كمشاهد او متابع لاي قناه لما اجرب اجرب حد يكون بيجرب مع نفسه ويشوف الحاجه نجحت ولا لا فهم.

تحميل سوفت وير راوتر هواوي dg8045


ت قصدي يعني انا كمتابع ما تبعش حد لما اثق فيه بصراحه يعني في واحد بيخلي بيقول لي انا مش طول وخطه المحتوى بجنيه انت متخيل المصابه الاكبر بقى حا، dg8045 سوفت ،جه ثانيه جديده لما كان في حاجه اسمها تزويد ارباح للقنوات الناس اكيد كلها لم على الفتح اللي بيتفرجوا معانا دلوقتي او اللي فاتحين معانا الاجتماع عارفين يعني ايه تزويد ارباح القنوات ع، تحويل راوتر hg630 v2 الى access point بدون سلك ،ارفين تزويد الارباح التزويد ارباح القنوات ديت واحد الطريقه اللي هي اصلا مش طريقه اللي هي اصلا معروفه اللي الناس كلها باعها الاكثر منشخص كل واحدجنيه كل واحدجنيه بيبيع لهم انتم فاهمين ازاي عامله يعني واحد بيزود ارباح لقنوات جهم شباب يتعلموا منه فعلم الشباب د.



يت مقابل ان هو كل واحد منهم هيدي لهجنيه كل واحد فعلا قال لي بقى واحد جالي واحد قال لي انا من فريق انا اقل واحد دافع انا دافعالف عشان اتعلم الطريقه ف، تحويل راوتر hg531 v1 الى access point بدون سلك ،لما جه كلمني انا حكيت له حكيت له والله قلت له بص الطريقه بتاع التزويد انتوا بتعملوا كذا بتعملوا كذا بتعملوا كذا بتعملوا كذا زود لك حاجه غير اللي انا قلته قال لي لا والله يا استاذ مص، تحميل سوفت راوتر اورنج hg531s v1 ،طفى انت عارف الكلام ده ازاي قلت له عارف مين انت دفعت كام قال لي دفعتالف جنيه عشان دي فتخيل بقى الناس اللي بتزود دي يستغلوا الشباب ازاي اللي هم بيروحوا القنوات بيروحوا القنوات يعملوا فيها تزويد يشتغلوا تزويد فهو عمل الجروب.

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
احدث ملف قنوات LG موديل LGUP7550PVG لجميع المقاسات
تحميل ملف قنوات لجميع اجهزة الكتروستار electrostar 999/888/777
احدث ملف قنوات لاجهزة نوفا X7 /X2 عربي كامل
احدث ملف قنوات نايل سات Astara A5 2024 واسترا القديم

تعليقات

التنقل السريع