القائمة الرئيسية

الصفحات

احدث سوفت وير رسيفر Spider v50 جميع الاصدارات الحديثة المتوفرة

احدث سوفت وير رسيفر Spider v50 جميع الاصدارات الحديثة المتوفرة
احدث سوفت وير رسيفر Spider v50 جميع الاصدارات الحديثة المتوفرة


واحد مامتك في السيبر وشكلك من بره ده انت لو مش هتعلق خطواتها كل حاجه تحتاج فيديو النهارده يكون في كارت شحن اتصالات هيظهر على اربع مرات في الفيديو كل اللي عليك هيظهر مدة ثانوي  ي كل اربع ارقام ايجار مده ثانيه ويلفوا انتهت جمع الارقام بالترتيب هتشغلنى وتكتب في التعليقات امتى الكلب وهتكسب فلاشة سمارت سات 999 الابيض هديه ثانيه ان شاء الله السلام عليكم ورحمه الله وبركاته شباب عاملي, طريقة تحديث رسيفر Spider v50 ,ن ايه يا رب تكونوا بخير اول حاجه يا شباب احنا هنجيب الاعدادات تمام في التليفون وبعد كده يا شباب هيجيب خيارات اضافية او اعدادات اضافية وبعد كده شبابها الاتصال الاوتو جي تمام مكتوب هنا اتصل انت جيت من جيبه قطع داده معك وتعالى رخيص ه تمام انا طلعت بالغلط هتخش هنجيب القطط أو أي ريدر تمام مدريد .



اللي كان معنا جبت ريدر في كارت ميموري مش مشكله اي ساعه عادي تمام و هركبها في الاوتو جي تمام اقوم واقف على القائمه اللي هي مكتوب عليها الاوتو جي اللي في الاعدادات ودي يا جماعه في كل التليفونات تمام سامسونج اي حاجه تاني موجوده تمام بركبها هنا كده يا شباب ليه ممكن برده تعملها ان انت تخلي تحطي فلا رض اللي على الفلاشه على التليفون عادي ما فيهاش اي مشاكل تمام ياشباب ونيجي هنا عند دوس على تفعيل الاوتو جي على قنوات سيرفر فانيلا 2024 التفاعل معكم ويدخل توديو على طول زي ما انت شايفين كده يا شباب اهو دفترك بقى يا شباب يعني انا هنا الملك فادي ما انا فاتح الشباب هسمعكم تحت في الفيديو اسفل الفيديو تمام يا شباب هنسيبها لكم بحس ان انت هوريكم ازاي دلوقت يعني تعرف نوع الرسيفر بتاعك وتختار الملف بتاع من نصيبه لك اقفل الفيد شاء الله تمام ياشباب هنا الاوتو جي اللي ظهر معنا تحت احنا بعد ما بنحمل مثلا الكوتشي من موقعنا نسبه لكم هيبقى في ذاكره الهاتف انتهت نقلهم من ذاكره الهاتف على الاوتو جي ده مش رب انا  ت الملف وأخذه وصلوا على التلفزيون هنا بعد ما اشتغلت تلفزيون.




تحويل رسيفر Spider v50 على معظم الاجهزة المتوقفة



 هيشتغل عليها النهارده هتبقى كريستاله , يا جماعه اللي هنستقبل بها القنوات  ائيه بدون ذكر اسمها انتم عارفينها طبعا اللي احنا الناس تقابلها النهارده وانا اوريك وانا اغيرها ازاي تمام وانا اجيب لك قاعده فين قاعده صباح المخرج وعد شرف لما اخلص ده مهم العسل واحد مخرج اللي بيبقى فيها كريستاله مربع اللي انا قلتها لك في أول فيديو طبعا , ريموت سبايدر v50 hd ,ما تشوف نتابع مع بعض واحنا بنحبها وقلت لك رساله كده رجعنا ثاني يا جماعه ودي صوره من البرج يا جماعه الاوراق اللي بتبقى موجودة هنا في مصر متولي , تمام ممكن رساله قبل الفيديو تمام .


طب ايه , بس احن ها عشان , المستقبل نبضات احسن من الموجوده في الادبي طب انا جماعه طبعا العسل انت ممكن تركبها من غير اي حاجه من قبلها مثلا المسطره وتحطها كده لا طبعا ولا اي حاجه ممكن تجيب لها طبق بس تركيبه بالمقلوب تمام هنا يا جماعه العذراء مكتوب عليها زي ده بوينيا جماعه انا فضلت بصراحه العدسه دي عشان, ملف قنوات Spider v50 2024 , انا اشتغلت فيها قبل كده كذا مره واشتغلت معي كود اشتراك رويال تمام في موضوع موضوع اللبس الهوائي يعني تمام ابعث مفتاح للعدسه انا على كلامك وانا كنت بشتغل اول بالتفصيل بس على كلامك ولا بقيت ارخص بالفيديو ماما عشان ما يقولش معي تمام تمام يا جماعه احنا المفروض ان احنا انا بسجل الصو  بعد ما كنت شغاله هنا .


وحدوا الله لا اله الا الله محمد رسول الله تمام احنا ابن بنتك الكريستال القديمه تمام ماكينه كريستاله القديمه والحب الكريستاله الثانيه يا جماعه عامله زي مكثر مكا ي ما فيهاش يعني انا بصراحه العقبه اللي بتقابلني شويه في موضوع الشبكات الهوائيه في موضوع العدسات يعني انا بصراحه وظائف التحرير قريب شويه العدسات اللي بتبقى حاجه موجوده صيني انت لو فاكر ده انا طلعت على طول هنا جماعه بعد ما احنا الرسالة , مقلوب تماما الدنيا كانت بتمطر وكان ايه الحمد لله يعني هنا بعد ما شغلنا يا جماعه قنوات تمام احنا هنا جمال عامل.




حل مشكلة رسيفر Spider v50 لتفعيل الاف القنوات مجانا




 اللي احنا كنا كل كنا نتقابل بقى لها رقم ايه هنا شباب بيقول لك ايه يقول اب توب اي باد التليفون تمام المهم ان هو بيكون يدعم الواي فاي واي تليفونها معروفة عند ابدا الواي فاي بيخش على البتاع ده كله هيخلص يا جماعه ما فيش اي استجابه اي حاجه طيب يا شباب لو احنا, سوفت وير رسيفر سبايدر v50 , نزلنا الشريط كده وما دورنا وفتحنا المخفي وبرده ما ظهرت لها عشان هي عرض الشاشه تمام او سمارت فيو هنعمل ايه قلت اشرب هنيجي هنا وهو يخش كود التنين بلس على جوجل كروم تمام ياشباب ونعمل بحث نكتب تمام يا شباب كده شباك وهنزل على ثلاثه خيار ده تمام وانا اعمله تثبيت ودايب زي الثاني بالضبط تمام بس بقى من بره وجاي بقى ايه هو في وانا منه وتثبيت وهيش الموضوع ان شاء الله هنوريك د, رسيفر Spider v50 ,لوقتي زي ما احنا النهارده على الشاشه وسامحني طبعا يا شبكه عناكب القاطع اللي احنا قلنا له عليها اللي هي اسمها ايه دي قصدي اللي سعرها جماعه قولنالكم .



من / وهنقرب لكم دلوقتي وهوريك كل ستيشن بتاعك يا جماعه هنعمل اتصال زي ما احنا قلنا في اول فيديو كلام معلش يا تامر انا امسحها دلوقت يا جماعه شغل ببجي عادي لو الكاميرا مش موضح امتحانات الدبلوم ثالثه مش بتبقى موجوده في السوق تمام في شباب لازم تعرفوها كويس لازم انت مركزه فيها كويس ان اللاب البرنامج ده ما بيشتغلش البيت نظامك ايه ار اي اي حاجه اي على اي تليفون هيشتغل التليفون وبيدعم واي فاي هيشتغل بيدعم بالفلوس هيشتغل انا مش هابقى عشان ناس كثير قوي وبتقول لي لا, كود رسيفر سبايدر v50 ,زم يبقى شاومي ولازم يبقى مش هقولها يا جماعه ما فيش الكلام ده خالص اقسم بالله انا تليفون الملفات الشخصيه بتاعتك صوره قربت اخلص شغل فيديوهات اللي على ال على اي حاجه لقتل انت بتصحى بدري على التليفون هنج ربنا يحفظك شغالها على الرسيفر يا ماما اخرسي كل الشباب يعني مش لازم شاشات باسم ان احنا هنا بس طمنيني بس بجد واحنا عايزين وانت طالع لامه الزباله دي تمام مش بابا هو هنا يعلمون دوس على العلامة الزرقاء بيعملوا سليمان فيديو على طول وبسرعه ازاي يعني السرعه.




تجديد سيرفر الرسيفر Spider v50 لتفعيل الاف القنوات مجانا



 واحده بس شغلانه في, كود تفعيل سيرفر lion iptv , منظومة الشحن يعني ايه جماعه بتتشحن انا موافق معي بتحتاج لي عشان الرقم غلط عشان انت شاحن والله طبعا انت عارفه الاضطراب كلها النصف بيسي ابعد لقيتها فولت ولا لا ولو ما فيش اي حاجه او اكثر  ام نفسك كويس معي فتره حلو بس مشكلتها في كود برنامج cobra iptv المنظمة شحن وانا اعمل لها ان شاء الله نظبط السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ازيك يا شباب عاملين ايه يا رب تكونوا بخير النهارده يا جماعه انا اشتريت عدة تح, ملف قنوات سبايدر v50 hd ,صينات تمام هي عبارة عن قطعتين معدنيتين مع بعض تمام بقولك حاجات دقيقه طبعا يا جماعه .


زي ما انتم شايفين كده هو انا انا شايف مضبوط تمام بس طبعا في الكاميرا انت مش هتشوف اللي انا شايفه بس انا اطمئن دي واضحه جدا لما اكمل العدستين مع بعض الظهر جدا يا جماعه انا جايبه من التحرير تمام من شارع باب اللوق مش عارفه المحل اسمه ايه بالضبط تمام بس انا برده وحاول اوصل لي اسمه ويصبركم في الرابط اس شاء الله طب ما انا كمان القتال يبقى معها من سنتين من تحت ونسيبها اي برده تمام مخالفات عن برده ممكن تنسى فيها انت شاب هنا وما تخافش طبعا زي ما انت اشغله عشان انا اسمي, ملف قنوات سبايدر v50 , بيشتغل يو اس بي في الوضع الحالي ما كانش عندي ماسبيرو طبعا ده سافر كنت عارف ان انت شايفينها دي اهم قطع حديد بين لك ارقام بس بينها لك بيعمل ارقام النت ما تشوفها زي .


الزنا ولم اسم يبقى في رقم صغير ما يبانش يبقى يسهل صغيره تمام من المكواه اسالها طبعا انا اقرب لما اجي اقرب مثلا على السهم بعض من بقهم بصراحه غريب يعني ما توقعت الجمال ده سلام والله كمان اشتركت في  تحفظيهاجنيه انا بتعامل مع صاحب المحل فهو عمل لي حظر صراحه دعاء الكتروني طلب يشتغل يا جماعه تسيبني لما مبسوطه مع بعض المشكلات حضرتك في نفسك يا جماعه عشان انت, ملف قنوات Spider v50 , لو شغال في الدنيا ما هو ال اي حاجه بس كانت بتطلع بتنزل الدفعه وتنزيلها مبسوطه ممكن افتحه لو انا مش عايز.



تفعيل قائمة Iptv رسيفر Spider v50 لتفعيل الاف القنوات مجانا



 السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ازيك يا شباب عاملين ايه يا رب تكونوا بخير اول حاجه يا شباب يا جماعه اسمه دلوقت بس هو عشان التليفون مش ب, Spider v50 iptv activation code ,تاعي فيها دخل عليه شويه مش مشكله عادي طبعا يا شباب البرنامج ده بيمشي على اي نوع تليفون مش ضروري يا جماعه شاومي ولا اوبو ولا اي نوع من دول سنين مش لازم خاصيه اللي هي الايه ار عشان في ناس كثير  ي لازم خاصيه الاي ار واقسم بالله يا جماعه لما ينفع اللي يعني مش هاقول لكم وتليفونها ماسكه ده في خاصية ايه ار بس هي ملهاش علاقه خالص بالخصية يلا بقى عشان , تحويل رسيفر سبايدر v50 ,ما واضحين مع بعض هنيجي هنا شباب وهندوس على دوسي هنا طبعا كانت نازله على زاويه كده لما بندوس كده بتبقى جايه بالعرض كده جامعه طالما جاءت العرض في احمد كده والتحكم في الشاشه اللي قدامنا عن طريق التليفون تمام بس مش ده موضوعنا.



 شباب احنا بنت ثانيه نيجي هنا على الموقع تمام وهنيجي على مكتوب فوق هنجيب اليوتيوب عادي تمام يا شباب طبعا يا شباب الناس اللي بتسأل الرابط هتلاقي فين الرابط هيبقى اقفل الفيديو رابط التحميل هنيجي هنا شباب وهنكتب شاشه مكسوره زي ما انت شايفين اهو وهنعمل عليها بأحسن اول ما نعمل عليها محسن هتيجي معنا هنا كده كود تفعيل التنين 2024 وهندوس دوسه كده هنفتح بها المقطع بص يا شباب زي ما انتم , Spider v50 receiver activation code ,عارفين وشعر  كده ,مره عندو سر على الزرقاء اللي تحت بص يا شباب اول مدرسه ايه اللي حصل زي ما انتو شايفين الشاشه اتكسرت تمام عشان احنا عملنا رابط من التليفون للشاشة عن طريق الرسيفر ما ليش دعوه بالشاشة ماشي وما حدش يقول لي بقى ايه لازم الشبشب بتاع تليفون سمارت تعدي لا يبقى شاي شاشه لو عملتها على تلفزيون وانتم وصل الريسيفر بس يكون مين يا شباب يكون مني و hd تمام يكون مني و hd وي, سوفت وير Spider v50 ,كون فيه انترنت تمام يا شباب زي ما انتم شايفين اهو الشاشه اتكسرت انت بقى.






ملف قنوات اليوتلسات 16 m3u 2024 لرسيفر سبايدر v50




 البطاريه في الرجل دي يعني هتجيب البط, رسيفر سبايدر v50 ,اريه ازاي دي بلون اسود اسود احمر يا جماعه الرجل السالب وانا اسالك اغاني شباب هنيجي الرجل اللي قصادها على طول ده فرد من الدرامز المحول احنا قلنا جماعه الازرق اللي هو بياخذ اللي هياخد الفولت تمام يا شب ا جاي هنا ويرحم رجل المحول هنا واحده بس كلام من المحول اصبح محول لسه جاي معنا رجل ثاني تمام وصلت الكائنه تمام هنيجي هنا بقى شباب تمام هنروح هم اللي احنا الحمله وصل هنا اهو فرده , سعر رسيفر Spider v50 ,من المحول بتاع مدرب كونغ بتردي على طول وفي الاخر عشان هم ركبوا اداره تشتغل معي زي ما احنا أوصل بك الموقف بتاع المكثف اللي احنا رحنا هنا هنحب فيها تمام يا شباب هنا بقى احنا لو كان .


وصلنا تمام باذن الله سمعنا يا شباب الصوت كده ازاي اشتغلت معنا طبعا الصوت ده انا هاقول لكم يتحل ازاي عشان خاطر تمام ايه احنا عندنا الخارج من هنا يعتبر اخذت البطاقه خارج المحول من هنا يعتبر طيب دلوقت احنا هضربك هزة مجربات بقى عملت ان شاء الله باذن الله هاجي احنا خلاص كود تفعيل التنين بلس مجانا 2024 يا جماعه خلاص هنا هنا فاضل موجب هناك حصة كده اسجل اللي طالعين اهو دول يا شباب لا مسائكم دوج هانج رب بقى طب, رسيفر سبايدر v50 hd ,عا انا قرفان هاني نظام الكاميرا خلاص عشان اوريك وعلى واحد تمام ياشباب هنجرب على لمبه يبقى مبهما انت شايفين اهو يا شباب تمام في حاجه طبعا انا عايز اشوف احد بس في البيت وهي تتكلم بس قل لي ده ده لمبة ليد فولت تمام عايز حد يقول لي لما فولت يعني .


ممكن عايز اجرب طول الوقت بيبقى الفيديو شغال بس ما حدش يتكلم عشان ناس بتتكلم عادى بقى نرجع الفيديو لا شحن طب انا شباب  لكم ثاني برده اهو ده شهد هضرب برده حاجه ثاني هو ب, سوفت Spider v50 hd ,صراحه يا جماعه كده انا معنديش حاجه ثانيه اقرب على يعني لما دورت على اللحمه كنت عايز اجرب على كذا حاجه بس للاسف ما لقيتش حاجة هى ممكن اضرب عليها وكده يا جماعه الفيديو بتاعنا تمام وازاي دائما شايفين ايه تمام نوضحها ثاني اهو يا جماعه وشكرا شبكه على المشاكس السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ازيكم يا شباب عاملين ايه يا رب تكونوا بخير النهارده الجمعه معنا شاشه ثلاثه اربعه وثلاثه من عشره بوصه زي ما  



افضل ملف قنوات سبايدر v50 شامل متحرك 12 قمر



 طبعا ايه ده الارضي ده يروح للبطاري, كودات سيرفرات سبايدر v50 ,ه انا عايز كلام كذب تمام ياشباب في انا هاجيب كابل ثاني كابل ثاني موجب مع بعضهم نوصله انا وصلوا في نفس السلك بتاع الموقف اهم حاجه يا شباب ما يحرمنيش منك وانت بقى اللي فيه مش باقي بتاعكم انا هنا شغال يعني انا اوريكم فاهم فهمني يعني ايه ده لو شغلت مش هيشتغل احسن ده يا جماعه السالب وده المؤقت تمام اسال باللي هو فيه اللي هو معموله احمر في اسود طبعا احنا كود تفعيل برنامج doom iptv هنا المفروض ان احنا هبيعها دائرة بتاعتنا قبل كده مشكله ان سلك الارضي وصير فلام من , تحديث جهاز Spider v50 ,برده من تحته دكان الكابل اللي تحت ده كابل كلاب لازم نركز في شويه تمام كده هي مش جاي انا هاعمل ايه يا شباب الارضي هنا قصير وأنا هشيله من هنا مش انت بالمكوه أصبح كده الأرضي وهنا عايز طول السنه انا عامل   على قد بالضبط مش عشان خاطر حاجه عشان كنت بتتفرج وانت ما يبقاش .



في لعبه في السلك تمام ياشباب اهو طبعا احنا هنعمل دائرة صوت وهنعمل هنطلع قبل الاي ار , Spider v50 receiver ,وهل الموضوع العدسة نطلع لها بس ايه عدسه بس احنا هنا بعد ما خلصنا من جرب اهو الحمد لله الجهاز اشتغل معنا زي الفل اهو طبعا مفيش اشاره فهو كتبت غير اشاره انا هنا يا جماعه شغال على البطاريه الكبيره امتى بقى انت بمزاجك وعايز تشتغل  ه بالضبط اللي مش عايز تشتغل عليها بشتغل انا وراك كل انواع البطاريات اللي انت تشتغل عليها وحاول يعني تشوف احسن بطاريه وبالذات في مصر يا جماعه يعني ما تسالش يعني البطاريات ازاي يا شباب نقوي احسن بطاريه هي يو بي اس اللي مكتوب عليها يجي عشان بطل يا جماعه انا بصراحه عندك ربه جميل عليها حلوه وكل حاجه فيها حلو هترن جربت لكم عل, سوفت وير سبايدر v50 ,يها كويسه برضه وحيد وهو بترفع الكويت طويل بس مشكلتها في موضوع الشاحن رن على اسم الترمس يبقى خلاص هاوريك يعني هو انت مش بتحبيني موعد الشحن  بس ان احنا بقى انك تجيء نعمل زي بصوت بس ان شاء الله حلقه ثانيه عشان بس الوقت معنا مع عشان كده احنا كنا فيدقائق وياجماعه جائزه وبعد ما اوصل وده طبعا.





ملف قنوات عربي رسيفر سبايدر v50 2024



 جاي هنا على اللي احنا عاملينها حطناها بين السكينة عادي يعني الحامل مرحبتين دي  م عليكم ورحمه الله وبركاته ازيك يا شباب عاملين ايه يا رب تكونوا في النهارده يا جماعه القطعه دي احنا صممناها قبل كده بس نفهمها ثاني مره ثانيه بقى واتساخ تمام طب انا محتاج كنت هم دولت بتفهم في أي في عطلانه او اي رسيفر مفوضا من اي حاجه يعني ما لقتهوش أحد اثنين تمام اهم حاجه تسمعي من الأراضي كلام زي ما انت تشوف الارضي والله الحمد لله الى فولت تمام.



انام هنيجي هنا هي تحمل اول حاجه, موقع رسيفر سبايدر v50 الرسمي , الآثار في بعض ويحرم كويس عشان ما يهرب تمام يا جماعه كد زي ما قلنا كده برده بعضه وعملت طبعا القطعه دي تصلح مباراه اللي بيبقى فيها خلفي الإشارة من غير ما تفتحها حاجه ثانيه لو وصلت ضعيف تمام يعملها بس يا جماعه عشان نبقى واضحين مع بعض مش هاقول لك هتشتغل على مئه في المئه من انواع السيارات لا يمكن انا اسف جدا مش مئه في المئه من المشاكل فهي تظهر طول بت, تفعيل الشيرنج سبايدر v50 ,فتح لي مثلا حوالي % من المشاكل الاشاره الاجهزه كود تفعيل برنامج haha iptv وفي السلك و تطلع معاد اهم حاجه تكون تمام هنيجي هنا هنجيب المكثف تمام اللي هوما يكون خلاصفولت مع السلامه يا جماعه زي ما احنا عارفين بسبب يبقى في شنطه تمام هنيجي الموجب تمام المقابر هتحط في الموتجماعي وانا الحين وبرده تمام وبعد طبعاكود رينبو بعد ما نحن مهند شيرين زياد زياد .


اللي فيه ليه الحته دي انت هي دي طبعا علشان طبعا يا جماعه انا مش شغال في المكان الثاني مع الفيلم ده يبقى فيه امكانيات اكثر انا بس حبيت اشارك معك على فكره انا ما فيش يعتبر عده صيانه زي حضرتك من شويه انا جايه معها المنشقين او حاول برده ويصلح حالكم ايه تمام كل سنه وميكرو فرادفولتفول, تحديث رسيفر Spider v50 ,ت برده مش شغال مهم ان هو يبقى زايد عن يا جماعه قطعه ايه تمام تمام لا لا هاي يا جماعه مش هنا طب بص بعد ما اكتب القطعه اللي معنا هو بص يا جماعه انزل كده هنا كده هنيجي هنا قطع اللي احنا عاملينها حطيناها بين السكينه عادي لانه الحامل مرحبتين كده تمام لا مش لازم خالص عشان بص يا جماعه هو مش شغاله التليفون لريموت كده اهو تمام يبقى معك.




ملف قنوات رسيفر سبايدر v50 شامل قنوات قنوات استرا 19 2024



 تقفل بتاعنا اللي انتو عارفين يعني نزلنا على القناة كذا مره تمام والله ما اشترك في قناتي الجما, ملف قنوات Spider v50 2024 ,عة كمان واشترك معنا طبعا لا حقن الجهاز احنا مستني بس تكون شوية تمام وقرف برده حاجه ثانيه خليك معنا يا جماعه شكل الشاشه طبعا يا جماعه صورتها يعني طبعا يا جماعه ده بيتعمل بالصوت روسي تمام خلصها الخشب بتاع الزيادة دايت أصول هيتحط عليه ماده إن هو يبقى ماشي كويس هنا يا جم ي نجيب الاشاره هو والجماعه الاشاره لما نيجي نوصله مش بوصه دائما يا رب تيجي بقى نقفل مع بعض انا وريتك ازاي نقفل مع بعض طبعا بس شباب احنا هنيجي هنا طبعا دي اللي, رسيفر سبايدر v50 في السعودية , احنا عملناها تمام هنا بيبقي في واحده زي دي احنا تصورناها تمام وهنجيب لي كده هنا مش وقت وقت تعمل بالشكل ده طبعا زي تتقص بعد ما تخلص خالص من اصله زياده هنيجي هنا تمام البطاريه اللي اتفقنا عليها طبعا .



علشان هنا و شباب كده عايز اروح كده يا شباب ايه ان احنا هناخذ البورده الاحمر الاسلاك البطاريه ولكنهم فوق دماغي هي عندنا ابيض واسود احمر واسود الاحمر ده هيتحط مع الاحمر ده والاسو, كيفية تنزيل قنوات على رسيفر سبايدر v50 ,د معلش ويدوم ويدوم كرتون لهم اصبحت لي عندك البطاريه عنطر دلوقت ان احنا الشباب عايزين نطلع مخرج للشحن تمام مخرج ايه يا شباب لشحن الجهاز احنا الاول هنقص الزياده دي وزياده دي وزي مااتفقنا شباب كود تفعيل رسيفر تايجر هنا بقى احنا ممكن نستغل هنا نحط ا ي حاجه يا جماعه احسب لكم رابط الفيديو الاولاني هتشوفوه هسيبك مقصر في الوصف كده اشوفه ايه برده احنا ممكن نعمل ايه في الجهاز و هنعمله طبعا هنعمل انتينا داخليه هنا يعني هنجيب امتنا وانكسرها وتبقى الجهاز يبقى ونزود بنك انه تمام الشاشه تجي مع بتبقى فيها الصغير من هنا للاضاءه دي حاجه او مثلا كنت رحت كده يا جماعه قررت والحاجات دي فاهمني كده جماعة احنا.





شفرة البيس لريسيفر سبايدر v50 لقناة فارس دش وفوتبول




 ايه الفرق بين البي سي واي سي اي بي سي دي جماعه  ستمره لكن الليثي كهرباء ومتردده هنا جماعه بالناس طلع علىفولت اهو خلاص كده الادكتور تمام بس برده المكثف ودادفولت يبقي كده الدكتور تمام وما فيش شرطه على دائره الباور طالما اسمع يبقى في الشرطه اعدادات البرانيس رجولته ده كده يا جماعه تمام طبعا الرسيفر تبق, رسيفر سبايدر 2024 ,ى في حواليمتر اوجنيه الحساب ايه اللي انت عايزاه في ربوبيته بيحول بنطمن بيحاولوا منقول يا جماعه بيحوله ثلاثه وثلاثه من عشره وخمسه تمام ده رجولته من ضمن الثلاثة رايحين شغل عليهم طبعا هنيجي .


هنا يا جما  ناقصنا رجوله الاولاني طبعا نغير والعين عليه فلتي احنا هنغير الرئيسي اللي هي اسم تمام يا جماعه الاي سي دي فيها ستة رجوله يكون معنا ابو بيكون معانا معلش خذ معك شفت انت في حركة انت ممكن تعملها عن طريق الولاعة بس دي عايزة تخلي بالك وتبقى برده في نفس الوقت بقى لك كود تفعيل رينبو وان شاء الله هوريكم ازاي لو انت معندكش فك الاي سي , Spider v50 ,ده يعني حاجه وانت بتحكم في بيكون ضابط الهواء اللي هيطلع من الهوت مع الحراره يا جماعه تمام انا كده جماعة مفك القيسي وعشان يعني حاول ما اتصل عليك الوقت هنوقف دقيقه هو كده خلاص بقى اهو تمام طبعا من جيب انسات انا اجيب ماعز حجازي ما تفهميني اشاره للباور يبقى ما اعرفش فين يعني العيب لم ن شاء الله خبر كده .


هيبقى سهل بالنسبه لك ان انت تبقى فاهم الشغل هيبقى على طول يعني اللي انت خاطب او هتعرف ايه المشاكل هقابلك في الباور هتعرف فيس الفولتيات ازاى وان شاء الله هنعمل حلقات او الفيديو ده بتاعك باذن الله وحبيته المحتوى ده وقولوا لنا يا جماعه نعم ان شاء الله كل يوم مثلا شرح الرسيفر كامل لما, برمجة رسيفر سبايدر v50 , انا احاول هنا هنا بعد انا ما لحمه الاي سي وده يا جماعه الرجوله كفر الاشاره انا اسف تمام منظم البوء ده منظم جهد ده يا جماعه ان شاء الله نعمله حلقتنا يا جماعه هوبعد ما غيرنا واي سي تمام يا جماعه شغال وانت برده عشان تبقى تمام شغلك تمام تتدرب م وتجرب اللي في الشغل اللي هو يعتبر كام لو عايز اقول لكم حاجه يوم على العدسه دي من ضمن.

ضع تعليق يكتمل التحميل

يتيح لك الموقع روابط مباشرة و بسرعه عالية بدون انتظار يكون للمشاركة فقط

إذا حاولت تنزيل ملف ولم يعمل، جرّب أولاً إصلاح الخطأ باتباع الخطوات التالية

 
dg8045 سوفت مفتوح
doom iptv activation code 2024
كود تفعيل orange iptv رسيفر الجوكر 2024
كود تفعيل iptv رسيفر الجوكر 2024
asmr iptv code 2024

تعليقات

التنقل السريع